Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Το είδα...εσύ και λίγοι ακόμη.Αντε να μαζευόμαστε.νοίζ, να σου πώ την αλήθεια προτιμώ να απέχω.Ο δικός μου κόσμος είναι πιο όμορφος.
5 May 2010 14:48
NOIZE :
KAI MENA ------...ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΑΣΗ ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΝΕΡΑΙΔΕΣ ΚΑΙ ΞΩΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΛΙΜΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ...ΚΑΙ ΝΗΣΑΚΙΑ ΚΑΤΑΜΕΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΙ...ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΜΠΛΙΝ...ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΚΑΣΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΦΕΝΤΕΣ ΜΑΣ...ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ?Α ΟΧΙ!ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ-ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΩ!~ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΣΩ!ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΦΤΩ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!
6 May 2010 11:16

2 σχόλια:

Αστάρτη είπε...

Να απαντήσω λοιπόν ακόμα μια φορά.
Κατ'αρχήν να σου πώ οτι σέβομαι την άποψη σου, αν και δεν την ασπάζομαι.
Δυστυχώς δεν είμαι τόσο αφελής όσο θα ήθελα για να ζώ στον κόσμο με τα ξωτικά και τις νεράιδες.
Οταν λέω οτι θέλω να απέχω απο ολο αυτό, το λέω έχοντας πλήρη συνείδηση του τι συμβαίνει γύρω μου.
Ναι, δεν με ενδιαφέρει και δεν θέλω να ξέρω τι γίνεται σε έναν τόπο οπου το ατόμικό βόλεμα και ο φανατισμός στο μπλέ, το πράσινο, το κόκκινο, είναι σαφώς μεγαλύτερα απο την δίψα και την ανάγκη για αλλαγή.
Μετά απο τα τελευταία γεγονότα, αν αύριο γίνονταν εκλογές ποιο πιστεύεις θα ήταν το αποτέλεσμα?
Θα υπήρχε καμία αλλαγή στην υπάρχουσα κατάσταση? Αφύπνισε κάποιον αξιοσημείωτο αριθμό ανθρώπων όλος αυτός ο αναβρασμός?
Ποιός θα ξεβολευτεί για να ξεκινήσει μια αλλαγή, ένα ψήγμα αισιοδοξίας...κάτι!
Κι όσων αφορά στον θάνατο των 3ων αυτών ανθρώπων, δεν έχω λόγια να περιγράψω την οργή μου για όλους αυτούς που θυσιάζουν ανθρώπους για να καταφέρουν να χειραγωγήσουν τη μάζα. Είναι τόσο μεγάλη αυτή η συζήτηση που είναι αδύνατο να γίνει απο εδώ.
Πάντως εγώ στα παιδια μου θα μάθω να άγαπούν το πράσινο των δέντρων, το μπλέ του ουρανού και το κόκκινο των λουλουδιών. Να είναι αισιοδοξα ακόμα και υπο αυτές τις συνθήκες και να αρνηθούν να θυσιαστούν για χάρη οποιασδήποτε πατριδας.
Θέλω να ζήσω στον δικό μου κόσμο γιατί σε αυτόν εδώ δεν έχει οξυγόνο και πνίγομαι!

noize είπε...

ΑΣΤΑΡΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ...
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ, ΟΧΙ ΦΟΒΟΥ,ΦΥΓΗΣ,ΔΕΙΛΙΑΣ 'Η ΣΙΩΠΗΛΗΣ ΣΥΝΝΕΝΟΧΗΣ-ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!-
ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ...ΚΑΙ ΓΩ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ-ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΟΥ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΑ-ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ...
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΖΟΥΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΑΠΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΑΝΕΙ...ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΙΧΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ....ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΕΙΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ....