Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

I'M BACK!

Γεια σας μαγγες!Ξαναγυρισα!
Μετα απο συζητήσεις με τον ντελ και αλλους,αποφασισα να επιστρέψω.Εχω πολλα να πω και ακόμα περισσοτερα να γραψω σε αυτό το ημερολόγιο,που οχι,οχι δεν θα γινει αδιέξοδος!
Η αποκάλυψη της ταυτότητας μου με κράτησε πισω...αλλά για να είμαι ειλικρινής και το κόλλημα που πέρασα με κάποια παιχνίδια,που επειδή προυποθέτουν την επικοινωνία,υποκατέστησαν το παρόν.Μεγα λάθος!Όσο εχω πράγματα να μοιραστώ πρέπει να το κάνω...Και ας αισθάνομαι μονος μου....
Γύρισα λοιπόν...και θα ήθελα τη γνώμη σας.Να ξεκινήσω αλλο ενα ιστολόγιο στο οποίο θα κρίνω
καλυμενος στην ανωνυμία μου,ή να συνεχίσω το συγκεκριμένο που βγάζω τα μέσα μου;
Έχω ηδη την απάντηση,αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας...Απλά για να δω αν είστε ακόμα εκεί!
υ.γ.ΑΝ205 έχασες!γύρισα...και θα μείνω!!!!

3 σχόλια:

an205 είπε...

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ....
ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ Ή ΑΝ ΣΕ ΑΚΟΥΝΕ Ή ΑΝ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...

Del είπε...

Ανώνυμος ή όχι...
Γνωστός ή άγνωστος...
Καυστικός ή όχι...

Είμαι σίγουρος πως θα κάνεις πάλι τόσο θόρυβο, που δύσκολα θα μπορέσουν να σ' αγνοήσουν...

Welcome Back...φίλε!

Ανώνυμος είπε...

thanks!!!